27 de març 2013

Ipad a la Volkswagen T5





L'Ipad a la Volkswagen T5? ... Sí, és possible i, a més, sense fer cap forat enlloc.

Si una cosa em ballava pel cap des del primer dia que vaig tenir l'Ipad 3G, era com integrar-lo al tablier de la T5 per a utilitzar-lo com a navegador offline (GPS). M'interessava col·locar-lo de tal manera que no ocupés espai al parabrises (ja que pantalles superiors a les 7' no estan permeses), que estigués a la vista del conductor i que el muntatge fos senzill i, a poder ser, econòmic.


Després de donar-hi voltes, em vaig posar mans a la feina. El primer pas era aconseguir una funda per a l'Ipad com Déu mana. Volia que fos el màxim de polivalent, que em servís tant per la feina com per casa però que, alhora, aguantés les terribles mans dels petits de la família. Vaja, que necessitava una cosa "potent" .... alguna cosa que sobrevisqués a una guerra i .... ho vaig trobar. Es tracta de la funda Griffin Survivor Military Duty Case (ni feta a mida, jeje).  




El suport de plàstic que incorpora la funda pot servir per unir-la al tablier. Cal comprar mig metre de Velcro 3M Dual Lock (un velcro industrial fort com un roure) i enganxar-lo a la part posterior del suport de plàstic.



Llavors, amb una funda vella de mòbil (visca el reciclatge) es fabrica la segona part del suport, la que s'enganxarà al tablier. Curiosament, la funda oberta i penjada de la guantera superior de la T5 s'aguanta fermament, així doncs, tan sols cal protegir-la amb espuma creant un petit pont de separació entre l'Ipad i la ràdio per impedir que aquest toqui els diferents botons del tablier.






I ... voilà!!... Ja tenim l'Ipad a la Volkswagen T5, ... sense fer cap forat i ... per menys de 3 euros!





Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada