28 d’abr. 2014

La cursa de Proauto .... competint fins a la final!





La setmana passada vaig rebre un mail convocant-me a la Final de la Gran Cursa de Proauto, un concurs organitzat per SEAT i que es basava en una sèrie de classificacions a través de les xarxes socials (de les quals en sóc plenament desconeixedor). El tema és que m'hi vaig apuntar i, a saber per quin motiu, vaig acabar seleccionat.

La veritat és que, el dissabte em vaig plantar al concessionari de la SEAT sense saber exactament què hi anava a fer. Només sabia que era una final, que hi havia una vintena de contrincants i que hi havia dos viatges en joc: un a Europa i un a una destinació del món. 

De seguida vaig intuir de què aniria la cosa. Al fons de concessionari, hi havia en renglera, quatre simuladors de conducció, tots ells amb les seves pantalles, volant i pedals. Ufff! la que m'esperava!



L'única experiència que tenia amb simuladors de conducció era la d'haver fet algunes voltes a un circuit (totes marxa enrere, per no haver sabut trobar el botó adequat per fer anar el cotxe endavant) en un simulador al parc francès de Futuroscope (d'aquella, en Mia encara riu...).

Total que, amb el mal bateig que havia tingut en el món dels simuladors, les esperances de passar més enllà de la primera ronda de desqualificació eren completament nul·les. 



Però, ni mai que ho hagués dit, ..... ronda rera ronda, vaig anar veient com funcionava "la maquineta", i com que això de conduir diguem que m'apassiona, mica a mica vaig anar guanyant a tots els contrincants fins a arribar (al cap de dues hores i mitja) a la gran final, a on, un contrincant jove amb molta habilitat i, sobretot, mooolta més experiència que jo en el món dels videojocs (només calia veure la velocitat amb que remenava els menús per configurar-se el cotxe), em va treure uns segons decisius per emportar-se el preuat viatge. 

Però vaja, sigui com sigui, tot i haver quedat segon, ...... no puc negar que m'ho vaig passar TETA!!   :-)






Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada