30 de març 2011

Asics vs. Salomon: bambes per a Skyrunning

A l'última cursa de muntanya que vaig participar (la marxa de Montagut), i a on, per cert, hi vaig quedar primer (ja era hora!), vaig veure clar que calia jubilar definitivament les comodíssimes Salomon XT Wing-2, almenys per a fer curses de muntanya. Durant la baixada quasi em trenco uns quants ossos en una relliscada. Les soles s'havien convertit en uns autèntics slicks i la puntera deixava de tenir l'adherència mínima per a assegurar una bona estabilitat a les pujades.



Si bé considero que les Salomon són un bon referent en bambes per a skyrunning, em venia bé experimentar amb unes Asics, concretament amb les Trabuco 13, de les cuals només n'havia sentit coses bones.
Les primeres impressions han estat bones, molt bones. Això si, no tenen res a veure unes amb les altres. Les Salomon collen el peu molt més bé i et donen una sensació d'estabilitat molt i molt bona. Per contra, l'amotiguació en la petjada deixa molt que desitjar. Les Asics, en canvi, són un altre concepte de bamba, estan fetes per còrrer a gran velocitat, les insercions de GEL a la sola (tant al davant com al darrera) donen una amortiguació óptima en totes les situacions i si bé no collen igual de bé, quan les portes ben llaçades, tens la sensació de no portar res als peus. Les he provades a ritme de cursa i, definitivament, van molt bé.

Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada