3 de maig 2016

Funda Thais Premium II





Nova funda Thais Premium .... !

Fa 4 anys, vaig canviar la funda Thais bàsica per una funda Thais Premium. Thais acabava de crear el nou model Premium, una funda que venia amb finestres i bordons laterals, i que prometia tenir millores substancials. Així doncs, no m'ho vaig pensar dues vegades, vaig vendre la funda que tenia i als pocs dies entrava una Premium a casa.

El mes passat, però, uns amics es van vendre la seva Cali T5 i de retruc vaig acabar amb una nova funda Thais Premium a les mans. O sigui, o comprava dues calis o venia una de les dues fundes. Al final, vaig optar per la segona opció. :-)

Si bé el model segueix essent el Premium, Thais ha modificat el tipus de teixit de les seves fundes. Ara es tracta d'un Tyvex microperforat que té tota la pinta de ser un pèl més transpirable. Les finestres porten cremalleres per a poder-les obrir (tot i que cal ser alt com un espàrrec per arribar-hi), i sembla que han afinat més bé les mides dels sostres elevables de les Calis T5

El que sí trobaré a faltar és el segon bordó amb velcro, que era una de les modificacions que vaig fer fer a l'anterior funda i que anava molt bé per muntar i desmuntar. Però vaja, no es pot tenir tot ...  Ara almenys, estrenem sabates noves!   :-)






Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada