23 de maig 2016

Tunejant el IXS Trail RS





Merd.....!!  .... Una abella!!!!!! 

La setmana passada, mentre "volava" pel carril bici amb l'Alma, vaig tenir un ensurt dels grossos. Se'm va colar una abella pels orificis frontals del casc. Mai m'havia tret el casc amb tanta rapidesa!!! .... Glups!! :-/

L'abella em deuria tenir en certa consideració perquè, tot i que va estar uns segons atrapada a la meva testa movent potes i ales com una beneita, no em va arribar a clavar l'agulló. Uf! .... per sort!

De totes maneres, una situació així millor no viure-la dues vegades. Així doncs, calia trobar una solució. I com que esquivar abelles és complicat, la millor opció ha sigut tunejar el IXS Trail RS amb una bona "mosquitera atrapa insectes". 

Mosquitera, tisores, silicona calenta i una mica de traça .... i, Pim-Pam! (com diria el de Ja t'ho faràs!) ... 

Espero que l'invent m'eviti un nou ensurt!









Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada