18 d’ag. 2016

Per fi a les meves mans ... Remember SA'15





Ja era hora! .... 

A principis del maig passat, tots els assistents a la 12ª concentració de furgonetes volkswagen (la de l'any passat) que es van registrar amb la seva furgoneta, van començar a rebre a les seves bústies, el llibre-resum de la 12ª edició.

Però, el meu no va acabar d'arribar mai a la bústia de casa, o .... hi va arribar i desapareixeré per art de màgia (aquests sobres tan guapos tenen aquesta especial màgia .....). No ho sé. 

Sigui como sigui, tothom amb qui parlava ja l'havien rebut i jo encara no. ... i això em posava els pocs pèls que tinc de punta, més que res perquè em deien que hi sortíem vàries vegades...  :-)

Només va caldre una trucada a un gran amic per que, a les portes de l'edició d'aquest any (a les portes literals del càmping) m'hi esperés un paquetet al meu nom. Mil gràcies Albert!!!!

Endavant amb les fotos del llibre i, de propina, una foto de la tassa regal de la 13ª edició de la concentració:











Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada