7 de jul. 2015

1 de juliol del 2005 ...





1 de juliol del 2005 .... Un "remember when" dels que no s'obliden!!! .... :-)

Feia un any sencer que volia escriure aquesta entrada, però .... mai trobava el moment adient ..... avui sí, avui és el dia.

El setembre del 2004, uns quants professors de Jesuïtes i Maristes vam començar un curs de formació ple d'interrogants, incògnites, ple de dubtes ..... de fet, un servidor no tenia gens clar què s'hi anava a fer i m'hi vaig apuntar amb esquerpa recança ..... un curs de "filosofia"? ..... la Forpas!!

La Forpas només va durar un curs, el del 04-05. Però a mesura que poso anys pel mig (i ja en són 10), em vaig adonant que aquest curs va suposar que hi hagués un abans i un després a la meva "geografia interior". El coneixement après (abundant i de qualitat) i les grans amistats que hi vaig fer (d'un elevadíssim valor humà), no van fer més que refer-me per dins, van refer els meus "rius i muntanyes", i això, sense cap mena de dubte, ... marca de bon grat!

Amb Forpas vam aprendre molt de la vida, però no només a través de la formació purament teòrica (que no tenia desperdici), sinó també l'experiencial: la literatura de l'Anna (que, pobreta, ja no hi és....), l'himne de Forpas, les sessions de "Guindu", el viatge llampec a Menorca, les tardes als parcs, l'ascenció al "Pailsacalm", els "dimecres al sol", la calorosa Seu de Lleida, els sopars a ca la Mercè o ...... la tarda al castell de Montjuïc observant contenidors blaus ........ Són vivències impossibles d'oblidar!    ;-)






Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada