30 de jul. 2015

No hi ha dret! ....





No hi ha dret!! .... :-(

La setmana passada, va haver-hi un incendi forestal que es va iniciar a la zona de les Pedreres de Girona i que, amb gran rapidesa i forta virulència, va acabar cremant 36 hectàrees de la zona de Torre Gironella, Torre Alfons XII i la vall de St.Daniel .... la zona on acostumo a fer els meus "entrenaments express" quan tinc ganes de posar a prova les cames i no tinc ganes d'allunyar-me massa de casa.

Ahir, m'hi vaig apropar per veure com havia quedat ....... No hi ha dret, no hi ha dret, no hi ha dret! .... És lamentable com ha quedat! ... pobre bosc!





L'únic consol que ens queda és que, tractant-se d'un ecosistema típic de bosc mediterrani, a la primavera que ve ho veurem rebrotar tot amb l'energia pròpia d'un bosc amb ganes de viure!



Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada