16 de juny 2017

Pel camí, jo m'entretinc ...



Final de curs .... ja?? ... si fa quatre dies que érem setembre!   :-)

Sí, el temps passa molt de pressa, tant de pressa que sembla que era ahir que vam començar el curs escolar i ja l'estem acabant. D'aquí a res, els alumnes se n'aniran de vacances i els professors ... també! :-))

Però el que està clar és que, com més entretingut estàs, més de pressa passa el temps. I això, és precisament el que m'ha passat aquest curs. En un clucar d'ulls ... patatam! ja estem al juny!

A partir d'ara, la cosa ja va de baixada: últimes hores de classe, reunions organitzatives per tancar el curs i organitzar el nou i ...... VACANCES!!!  ..... 

I qui pensi "quina vida els professors" ... animeu-vos a enviar currículums o a fer oposicions, perquè, malgrat desconegueu que també existeix una "dark-side" a dins les "trinxeres", teniu tota la raó: "quina vida els professors"!

Avui, per celebrar l'últim divendres del curs amb alumnes, em sembla que estrenarem una samarreta mooolt xula que em van regalar la gent de Furgoperfecto.com (actuals Furgosfera) amb un missatge que ... ni fet a mida!!   ;-)




Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada