3 d’abr. 2013

Un mestre tendeix a l'eternitat ...





>>  "Un mestre tendeix a l'eternitat; no es pot dir mai quan s'aturarà la seva influència"  <<

Aquesta gran frase de Henry Adams em captiva cada vegada que em ve al cap. És inevitable. Però encara m'emociona i em captiva més quan em retrobo amb antics professors (grans persones) que m'han deixat petjada. Avui ha estat un dia d'aquests.

A ells els dec molt del que sóc avui. D'ells n'he après molt del que sé. I ara sóc jo qui, amb la mateixa il·lusió que posaren ells en mi, sembro els mateixos coneixements, valors i actituds als meus alumnes, intentant moldejar persones responsables, centrades, crítiques, il·lusionades i compromeses (bones persones, a la fi i al cap) que, qui sap, potser algun dia, esdevindran els mestres dels meus fills ...


Moltes gràcies mestres i professors!


Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada