27 d’oct. 2017

Contra el càncer... Jo m'implico



Concurs d'eslògans .... ummm.... participem-hi! 

A principis d'aquest any, l'Institut Català d'Oncologia (ICO) va convocar un concurs per triar l'eslògan que representaria a la institució durant els propers anys. 

Com a bon amant dels reptes, m'hi vaig tirar de cap. Vaig pensar i dissenyar un eslògan, el vaig presentar just el dia que s'acabava el termini, i tres mesos després, el jurat deliverava. La sorpresa va ser enorme quan, mitjançant un correu electrònic, em van comunicar que n'havia estat el guanyador. 

Dies més tard, en una gala de la institució a Barcelona, es va fer l'entrega del premi, consistent en uns dinerets que, us puc assegurar, no aniran gens gens gens malament  :-)




Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada