13 de gen. 2012

Tan sols 500 unitats de la T2a càmper top-roof




Posats a confessar debilitats, us diré que em cau la baba cada vegada que m'arriba una reproducció a escala d'una furgoneta Volkswagen. La dèria de col·leccionar furgonetes (així com també qualsevol article relacionat amb les furgonetes càmper Volkswagen) ja em ve de fa temps, però aquests darrers anys, curiosament, he anat afinant els meus gustos. Em tornen boig les reproduccions de furgonetes equipades per a càmping, vaja, de furgonetes càmper, i només per a aquestes em grato la butxaca.

El novembre passat, la casa Premium Classixx's va treure al mercat una edició limitada de 500 unitats d'una reproducció a escala 1:43 de la Volkswagen T2a Camper de sostre elevat.
Es tracta d'un model càmper que no s'arribà mai a comercialitzar com a tal, sinó que eren vehicles destinats majoritàriament al transport sanitari (o sigui, ambulàncies) i que, a posteriori, eren rescatades i equipades amb kits Westfalia per convertir-les autèntiques T2a càmper.





El nivell de detall és impressionant. Fixeu-vos fins a quin punt arriben els detalls que, a la part posterior, hi han afegit la mítica enganxina de l'ant escandinau - tot un símbol de furgoneta viatjera.

M'encanta!






Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada