2 de febr. 2016

Nouvelle montre .... l'era Fenix





Arriba l'era Fenix!! 

Estava cantat que el Suunto Vector XBlack, un dia o altre, deixaria de funcionar. L'he dut durant 5 anys, dia sí i dia també, rendint al 200%. Ha arribat el moment de donar-li una jubilació més que merescuda, i buscar un rellotge que s'adapti més a les necessitats actuals (muntanya, mtb i trailrunning)

Suunto i Garmin sempre han estat a la cresta de l'onada amb els rellotges de muntanya, però amb l'aparició del nou Fenix 3, Garmin ha fet un pas de gegant deixant enrere a tots els competidors. El Fenix 3 és rellotge que integra un munt de funcions - configurables al 100% -, sense deixar de banda les bàsiques i imprescindibles ABC (Altímetre, Baròmetre i Compass). 

De totes maneres, el que tenia molt clar és que, el dia que canviés de rellotge, aquest hauria d'integrar una funció "vital" per a tot aquell qui vol seguir fent esport mínimament d'alt rendiment a partir dels 40 ... un bon pulsòmetre!  :-)

A principis d'any, aprofitant un descompte descomunal que va fer Ebay-PayPal (coses d'aquestes que passen moooolt poques vegades), vaig fer un cop de cap i vaig adquirir un fantàstic Garmin Fenix 3 amb banda HRM Premium. Una canya de rellotge, i el millor de tot, a una canya de preu



El rellotge és brutal i la banda del pulsòmetre Premium ratlla la perfecció (material tèxtil, és elàstica i molt còmode). Però si us he de ser franc, mai no he sigut gaire amic de les bandes pectorals dels pulsòmetres. Ja n'havia tingut una abans (del Lidl, per cert) i ... sempre havia tingut la sensació de que m'oprimia el pit i que en qualsevol moment l'acabaria duent com a cinturó. Mal rotllo... :-(

Sota el meu punt de vista, la millor opció és la utilització dels sensors òptics de freqüència cardíaca que es posen al canell, al braç o al turmell, i en cap cas molesten a l'hora de córrer o anar en mtb. Calia buscar, doncs, pulsòmetres òptics que transmetessin amb el protocol de comunicació ANT+ compatible amb els Garmin. ... Els escollits van ser el Mio Link i el Scosche Rhythm+

Al final em vaig decidir pel segon ... més lleuger, més petit, millor cobertura, .... però, el fet decisiu va ser que, escombrant la xarxa, vaig trobar un particular que en venia un completament nou (encara precintat) i a meitat de preu. No m'ho vaig pensar dues vegades. 



El tàndem és ideal: Fenix 3 (amb un bon protector de bisell)  +  Scosche Rhythm + 

Ara, ... a treure'n suc!   :-)




Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada