21 de jul. 2017

Outdoor Edition ... Ja en som dos!



Si hagués de triar una edició especial de la Cali en base al seu eslògan, sens dubte triaria una "Outdoor Edition"! ....  :-)

Quina llàstima que no hi haguessin versions "Outdoor Edition" en les Calis T5.1. De fet, les versions "Outdoor edition" aparegueren amb l'arribada de les T5.2 (el restiling de la meva).

Aquestes versions no tenien res que els donés un valor afegit. Sí, sí, ho heu llegit bé. Va ser una estratègia comercial de Volkswagen per atraure un determinat tipus de compradors amb un perfil més aventurer. Com a diferència, tan sols tenien unes taloneres negres amb l'eslògan, retrovisors i manetes sense pintar i crec que poca cosa més (o menys).  De fet, no eren models més ben equipats, sinó iguals o inferiors en alguns aspectes. Estèticament, els models guanyaven força visual i un punt d'esportivitat, i aquí hi havia el truc (vendre més per l'estètica que per res més)

Tinc els meus dubtes de si la jugada els va sortir bé. Crec que sí, perquè pels carrers se'n van veient. Però us he de confessar que, el que sí tenia clar des de bon principi, és que aquest eslògan era tremendament escaient a la meva Cali. I no tant per l'estètica (que se me'n refum una mica), sinó pel significat que comporta. ..... Mireu, fa 42 anys, no crec pas que hi haguessin aquest tipus d'eslògans, però estic convençut que, d'haver-n'hi hagut, a la mateixa sala de parts, ja m'haurien enganxat una flamant etiqueta "Outdoor editon" al cul. .. :-)

I, és clar, tant pensar amb l'Outdoor Edition, que al final vaig caure a la temptació. Fa un temps, vaig tenir la sort de trobar a preu d'amic - tot s'ha de dir - les taloneres originals que porten aquestes versions de Volkswagens. I amb les taloneres a casa, només em faltava tenir una cosa Im-Pres-Cin-Di-Ble per a poder-les enganxar: temps lliure i estar sense nens (una combinació que, essent família numerosa, no és tant fàcil de trobar, jeje).

Avui, després de sortir amb la bici, em quedava una estona lliure i, sense pensar-m'ho dos cops, m'hi he posat i en un hora, i amb mooolta cura i paciència, ... taloneres enganxades! 

Ara sí!, ... Ara sí que anem iguals!.... "Tots dos" ja duem l'enganxina al cul!  ;-)



L'abans i el després:



Alb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada