10 de nov. 2017

Estem d'aniversari ... 10 anys!



Fa 10 anys, .... tot era una mica diferent

Ahir va fer 10 anys exactes que vaig connectar-me per primer cop al foro Furgovw.org. La passió per les furgonetes càmper no em ve pas d'aquella època, sinó de moooolt més abans. Ja de ben petit col·leccionava qualsevol cosa que s'assemblés a una furgoneta càmper, gaudia dibuixant interiors de furgonetes amb llits, piques, etc. i em faltaven ulls per a xafardejar totes les furgonetes càmpers que hi havia als càmpings on ens duien els nostres pares, i per controlar totes les que vèiem per la carretera en els llargs viatges per Europa.

Fa deu anys, mai m'havia passat el cap posar-me en un forum d'internet i, menys, esser-ne un membre actiu.

Però les coses van com van, i després d'entrar-hi tímidament amb un primer post, en va venir un altre, i un altre.... i un altre. Semblava irreal. Sense buscar-ho, havia topat amb un grup de gent que, com jo, els apassionava parlar de furgonetes càmper, una colla de gent que opinava, donava consells i assessorava, al mateix temps que demanaven consells i es deixaven assessorar.

Va començar essent un forum petit, d'unes 500 persones a tot Espanya, que ràpidament va passar a 10.000, per acabar essent un dels forums més importants de furgonetes càmpers que hi ha al món, i a on, actualment, hi ha registrats, ni més ni menys que 127.575 usuaris. 

El 2014, els administradors del foro em van proposar formar part de l'equip que gestiona aquesta gran família, i no m'hi vaig poder negar.

Fa 10 anys, fa 164 dies de connexió, fa 6.132 missatges escrits, fa 240 temes oberts,.... no m'ho hagués pas imaginat. Us ho ben asseguro.   :-)




Alb.

1 comentari:

  1. Hola, me llamo Marchoso y me hecharon del foro hace unos 3 años, y me gustaría que me levantaran el castigo, pero les he escrito y no me han constestado, aunque a otros amigos si que les han vuelto a dejar entrar.
    ¿No sé si puedes ayudarme a volver a usar el foro?

    Felicidades por tú web.
    Un saludo. Marchoso.

    www.marchoso.es

    ResponElimina