18 de juny 2011

CASIO ECW-M300E-1AER




Encara no fa 4 mesos, vaig haver de substituir el polivalent Casio Protrek PRG-50T que m'havia acompanyat a tot arreu durant més de 5 anys. Va dir prou i no es va voler tornar a engegar. D'aquest rellotge n'estava encantat: tenía baròmetre, bruixola, altímetre, estava alimentat per energia solar, i a més a més, tenia xasis i corretja de titani cosa que em permetía fins i tot dur-lo en ambients molt llunyans del que sería una cursa de muntanya o una ascenció a un pic. El PRG-50T el vaig substituir per l'esportiu Suunto Vector XBlack del que també n'estic encantat i del que algun dia us en parlaré.



Fèia temps, però, que tenia entre cella i cella comprar-me un rellotge mínimament decent per a les ocasions en que cal anar "arreglat-arreglat" (com per exemple un casament). Fins ara, qui omplia aquest forat era el mateix PRG-50T o, moltes vegades, rellotges de no pas massa qualitat regalats per entitats bancàries durant les festes nadalenques - ja veieu doncs, el poc interès que tinc per aquest tipus de rellotges -.

Fa dues setmanes, vaig començar una recerca minusiosa i acurada per tal de veure què hi havia actualment al mercat en tema de rellotges. He de reconéixer que m'encanta fer aquests tipus d'estudis de mercat, vaja, que no soc dels que s'apropa a una botiga i es compra el rellotge que més li agrada dels que hi ha en stock, ni dels que fa compres compulsives sense saber gaire bé res del producte. M'agrada afinar bé les compres.


Per mi era important trobar un rellotge que encaixés dins les meves necessitats i que, sempre i quan fos possible, complís uns requisits que jo considero importants per a un rellotge i que us detallo a continuació:

  • Que fos un rellotge de cos metàl·lic, amb certa presència i pes, i preferiblement de color fosc (negre - gris - antracita)


  • Analògic i que mostrés la data.


  • Mínimament esportiu (fugint una mica del classicisme dels rellotges analògics metàl·lics)


  • Radiocontrolat per les emisores de Mainfligen (Alemanya) DCF77, 77.5kHz i Anthorn (Anglaterra) MSF, 60 kHz. - per anar sempre a l'hora (precisió d'hora atómica).


  • Alimentat per energia solar o energia cinètica (que les piles tipus botó contaminen molt i no són precisament barates).


  • Després de buscar i rebuscar, al final un dels únics models al món que compleix aquests requisits és el Casio Edifice ECW-M300E-1AER.


    Es tracta d'un rellotge poc vist, i que segurament no en corren gaires pel nostre país (a jutjar per la seva presència en botigues de rellotges espanyoles - fet que li dóna també un toc d'exclusivitat). Com que trobar-lo és difícil, el millor és comprar-lo per internet, i així ho vaig fer. En 4 dies el tenia a casa i des d'aquell dia soc més feliç que un gos amb un os.

    Aquí en podeu veure un video dels pocs que corren per internet (per cert, pugeu el volum dels vostres altaveus!!):




    Alb.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada